Rakan-rakan Seperjuangan Ku

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kawan-kawan saya yang telah banyak membantu saya tidak kira semasa waktu susah atau senang. Tanpa anda semua, agak mustahil saya akan menjadi seperti hari ini kerana anda semua sentiasa menegur kesilapan dan kesalahan saya.

Berikut adalah antara gambar-gambar kawan saya. Kepada kawan-kawan saya yang tiada gambarnya di bawah ini, saya ingin meminta maaf dan janganlah berkecil hati kerana saya tidak sempat untuk mengambil gambar anda.

Amirul Afiq.

Basyar Roslan.

Anwar Ridzwan & Ikmal Jabilin.

Nafi’.

Haikal Husney, Arif & Syafiq.

Faiz Azrin & Haziq Hanif.

Ejat Wajdy.

Amir Asyrani.

Syafiq Hamidi, Arif Saufi & Afiq Rahim.

Hanif Husin & Farhan Hanafi.

Adnan Zikri & Marzuki.

Khubaib Ramlan.

Nasrun Amir, Raffiuddin, Rasyid & Aliff Fitry.

Afiq Rahim.

Rakan disayangi.

Basyar, Afiq Adzrin & Syahiran

Khairul Idzwan, Yasyfi & Haziq Hanif.

Arif Izzudin & Zakirin.

Khubaib, Marzuki, Adnan & Najib Othman.

Khairul Idzwan, Firdaus Razmi & Amir Asyrani.

Rasydan.

Arif Saufi.

Khalid Mokhtar & Khubaib.

Hafiy Ab Razak.

Nazrin A. Rahman. Wan Muhd Nazrul Fitri.

 Hazim Adnan.
 Fathullah.
 Khairul Idzwan.
 Aus Hijri.
Fitri Md Din.
 Basyar Roslan & Haikal Yusop.
 Zulkifli Madhan.
 Nazmi Ilman.
Is Aad Azizi Sokeman.
 Wan Hassan Hazwan Wan Sulaiman.
 Nasrun Amir.
 Syafiq Imran.

Nabil Akhtar.

Berikut pula ialah gambar-gambar semasa di dewan makan sewaktu sarapan pagi pada 14/12/2011 yang merupakan pagi terakhir saya di SMAP Labu sebagai murid.

Sarapan pagi.  Sarapan pagi.  Sarapan pagi. Sarapan pagi.  Sarapan pagi.  Sarapan pagi.

Leave a Reply

